بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

تبلیغات پیکسلی در ایران

تبلیغات پیکسلی در ایران

 کشور ما ایران نیز از طیف گسترده استقبال کنندگان از ایده جذاب الکس تئو خارج نبوده و بعد از فراگیر شدن جهانی این روش در تبلیغات اینترنتی، سایتهای پیکسلی ایرانی نیز پا به عرصه وجود گذاشته و شروع به ارائه خدمات نمودند. عمر تبلیغات پیکسلی در ایران اگر مبداء آن را از گسترش اولین اخبار در این خصوص در سایتها و رسانه های داخلی که منجر به افتتاح اولین سایتهای پیکسلی ایرانی شد در نظر بگیریم، چیزی حدود 2 سال است. متاسفانه یکی از ویژگی هایی که می توان در مورد سایتهای پیکسلی ایرانی به آن اشاره نمود عدم ارائه خلاقیتهای چشمگیر در این سایتها و استفاده مفهومی و اجرایی عینی از ایده اولیه الکس تئو است. البته این ویژگی مختص کشور ما نیست و در بسیاری از نقاط دنیا نیز چنین است زیرا وقتی ایده الکس تئو ظرف دو سال گذشته توسط چند ده هزار شخص دیگر شخصی سازی و اجرا گردیده طبیعتا همگی این سایتهای جدید نمی توانند خلاقیتهای چشمگیری از خود بروز دهند و تعداد سایتهایی که مزیتهای خاص نسبت به اولین سایت داشته باشند بسیار کمند. معدود سایتهای پیکسلی ایرانی را می توان نام برد که خلاقیتهای خود را در کیفیت سرویس ارائه شده به مشتریانشان لحاظ نموده باشند. اکثریت آنها این خلاقیتها را در پارامترهایی چون مدت برپایی سایت، قیمت، روش پرداخت و مواردی از این دست دخیل نموده اند. همچنین نکته دیگری که مانند بسیاری از فعالیتهای دیگر، در مورد سایتهای پیکسلی ایرانی به شدت قابل توجه است عدم همکاری این سایتها با هم است. این سایتها به جای تبادل دانش و اخبار روز این صنعت با یکدیگر، به صورت آشکاری با هم بی ارتباط هستند و حتی در مواردی بر ضد هم عمل نموده و محتوای سایتهای هم را به صورت غیر قانونی کپی می کنند. این در حالی است که هنوز صنعت تبلیغات پیکسلی و چه بسا تبلیغات اینترنتی به طور کامل توسط مدیران سایتها و شرکتهای ایرانی شناخته نشده است و هماهنگی این سایتها می تواند در آینده بهتر این صنعت تاثیر زیادی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد