بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

افزایش فروش محصولات همراه با سود بیشتر

افزایش فروش محصولات همراه با سود بیشتر

مردم محصولات و یا خدمات را از شما خریداری می‌کنند زیرا آنها انتظار دارند سودی به دست آورند. البته سود دریافتی برای آنها از پول ارزشمندتر است چرا که آنها ابتدا باید پول را خرج کنند تا سود را دریافت کنند. شما می‌توانید از سه راه مختلف از سود استفاده کنید تا نتایج تولیدات خود را از طریق تلاش‌های بازاریابی افزایش دهید.
1- فورا وضع سودهای مشتریان احتمالی را در پیام‌های تبلیغاتی ترسیم نمایید.
2- با شور و هیجان احساس سوددهی را با افزودن علایق و سلیقه‌های مشتریان بیان کنید.
3- مشتریان احتمالی را به لذت بردن از این سود دریافتی و دریافت سریع آن ترغیب کنید.
برای جلب کردن مشتریان در آگهی‌های تبلیغاتی اولین مجله‌ای که شما باید در نامه‌های تبلیغاتی خود و یا در بالای صفحه سایت اینترنتی می‌گذارید تعیین سود دریافتی مشتری در سرتیتر این صفحات باشد این مطالب را در افتتاح تبلیغات رادیو، تلویزیون نیز استفاده کنید. این مطالب مشتریان را در توجه به مطلب غافلگیر می‌کند و یک دلیل قانع‌کننده برای ادامه خواندن و یا گوش دادن به این تبلیغات در مشتری ایجاد می‌کنید.
بیان با احساس و شور برای لذت از سود دریافتی
برای افزایش علایق مشتریان از مجلات تصویری که کمک خاصی به درک احساس لذت سود دریافتی مشتریان می‌کند استفاده کنید در اینجا مثال‌هایی از این مجلات تصویری خاص برای گسترش مجلات تصویری شخصی می‌آید.
می‌دانید ما تمام صورت حساب‌های شما را دریافت و پرداخت می‌کنیم و کاری می‌کنیم شما و خانواده‌تان دوبار در تعطیلات هفتگی به سر خواهید برد. (یک برنامه‌ریز مالی)
امروز صبح دوشنبه است هنگامی که از خواب برمی‌خیزید تمام همسایه‌های شما هم‌اکنون در بزرگ‌راهها سعی دارند به موقع سرکار خود برسند اما شما و خانواده‌تان در حال صرف صبحانه و در حال تصمیم‌گیری برای گذراندن باقی روز با مشتریان خود در سایت شخصی خودتان هستید (یک فرصت اینترنتی)
برانگیختن مشتریان برای لذت بردن از سود دریافتی
با در نظر گرفتن این مطلب که سود را سریعا به دست می‌آورید شما سه راه برای متقاعد کردن سریع مشتریان خود خواهید داشت.
پیشنهاداتی را که در زمان کم جواب دهد ارائه دهید (مانند تخفیف، اضافه پاداش و غیره)
چند راه آسان و سریع برای خرید فراهم کنید هرچه بیشتر بهتر (اتصال روی شبکه تلفن و فاکس و غیره)
ارتقا و بهبود خدمات را تضمین کنید. این برای شما بسیار آسان خواهد بود که محصول و یا خدمات را از طریق شبکه ارتقا دهید. در غیر اینصورت پیشنهاد دهید که محصول شما سریعا به دست شما برسد مثلا حمل توسط شرکت به وسیله کشتی و یا سیستمی را فراهم کنید که بعد از سفارش مشتری محصول سریع به دست او برسد.
آیا سود وجود دارد؟ مطمئن باشید شما در حال تبلیغی هستید که بزرگترین سوددهی را برای مشتری خواهد داشت که اگر این محصول یا خدمت را دریافت کند به ویژگی آن سود خواهد رسید. یک ویژگی و خصوصیت بارز محصول خود را بیان کنید. برای مثال یک برنامه آنتی‌ویروس دائما در هفته در حال به روز کردن خود است این یک ویژگی بارز محسوب می‌شود. سود زمانی است که یک کامپیوتر جدید هیچگاه به وسیله یک ویروس جدید اطلاعاتش خراب نمی‌شود و در نتیجه آن خواسته‌های خریدار تامین شده است. مردم هیچ‌وقت چیزی را که ویژگی خاص نداشته باشد نمی‌خرند آنها چیزی را می‌خرند که با ویژگی خاص خودش تولید سود کند.
کارهایی برای تبلیغات کوچک‌تر
شامل 3 روش کلی برای تبلیغ سوددهی می‌شود و ما باید بتوانیم بر فضای کم تبلیغات غلبه کنیم چرا که فضای قابل دسترسی کم است. در اینجا مثالی می‌زنیم از تبلیغی که شامل تنها 18 کلمه برای تبلیغ فعالیت تجاری خود می‌شود.
سود بیشتری دریافت کنید از فعالیتتان و از استرس و فشار روحی کمتری لذت ببرید قبل از رقابت رازها را کشف کنید.
مشتریان محصول یا خدماتی را خریداری می‌کنند که سود قابل ملاحظه‌ای به آنها پیشنهاد کند. سود را تعیین کنید سپس 3 روش مختلف برای فروش و بازاریابی محصولات و موارد تبلیغی خود را به کار ببندید بعد از این شما از افزایش فروش خود و سودهای دریافتی غافلگیر خواهید شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد