بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

فروش محصولات خود

 

فروش محصولات خود

1.محصولات خود را از طریق وبسایت به قیمت عمده فروشی به خرده فروشان بفروشید. محصولات خود را جداگانه و یا به صورت فله بفروشید.

2.با بازرگانان دیگر به صورت مشترک همکاری کنید تا محصول خود را به مشتریان جدیدی بفروشید. این افراد میتونانند محصول شما را با قیمت مشخصی به مشتریان خود ارائه دهند.

3. اجازه دهید تا وبسایتهای دیگر محصولات شما را با دریافت کمیسیون مشخصی به فروش برسانند. آنها با دریافت درصدی از فروش مابقی امر فروش را به شما واگذار کرده تا تحویل را انجام دهید.

4.محصولات خود را از طریق برنامه همکاری اقتصادی " affiliate program"  به فروش برسانید. شما در قبال فروش افراد مختلف کمیسیون مشخصی به آنها پرداخت خواهید کرد.

5.حق تولید مجدد محصولات خود را به افراد دیگر واگذار کنید. شما میتوانید در ابتدا مبلغی را به صورت کلی دریافت کرده و یا در ازای فروش هر محصول سهم خود را دریافت نمائید.

6.با وبسایتهای دیگر قرارداد دلالی امضا کنید. اجازه بدهید که این وبسایتها محصولات شما را به عنوان "back end product" به مشتریان خود بفروشند.

7.محصولات خود را به صورت یک پکیج مشترک با محصولات بازرگانان دیگر به فروش برسانید. از این طریق شما هم محصول خود را تبلیغ کرده و هم منافع فروش را تقسیم خواهید کرد.

8.محصولات خود را جهت یک دوره خاص اجاره دهید. این امر به مانند فروش کالا است ولی در نهایت کالا مجدداً به موجودی شما باز خواهد گشت.

9. اجازه دهید که افراد محصولات شما را به صورت مشترک خریداری کنند. در مواردی که محصول شما محصول آموزشی، خدماتی باشد شما جواب بهتری خواهید گرفت. 

10.  محصولات خود را از طریق لیزینگ به مشتریان واگذار کنید. این امر به مانند اجاره محصول توسط مشتری میباشد ولی در این روش مشتری امکان خرید کالا در پایان دوره لیزینگ را خواهد داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد