بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

راههای افزایش بازدید وبلاگ

راههای افزایش بازدید وبلاگ

۱- هویت غیر واقعی: به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی با هویت و اسم واقعی خودشون ننویسن! این جدی ترین توصیه ای هست که میتونم بکنم. حالا وقتی مثل من سر نوشتن هر موضوعی هی قیافه افراد رو تصور کنین که نکنه فکر بد کنن و از این حرفا اون موقع میفهمین این توصیه چقدر مهمه! توی وبلاگ از به کار بردن هر نشانه ای که دال بر معرفی اجمالی شما داره پرهیز کنید! حتی اسم کوچکتون و ایمیل واقعی تون رو قرار ندید. حتی الامکان آدرس وبلاگتون رو به دوستانتون ندید یا ضمیمه ایمیلتون نکنید. البته این مورد بیشتر به لحاظ امنیتی بود تا افزایش بازدیدکنندگان!
۲- آپدیت منظم: اگه میخواین بازدیدکنندگان وبلاگتون زیاد بشه یکی از ساده ترین راهها آپدیت منظم هستش و راه بعدی صادقانه نوشتن هست. از نوشتن مطالبی که دید خودخواهانه دارن پرهیز کنید. خیلی با خودتون کلنجار نرید و درگیری نداشته باشید با خودتون. اینطوری حتی اگه از مشکلاتتون بنویسید دیگران به شما راه حل خواهند داد.
۳- عدم استفاده کامنتهای اسپم: اگه برای دیگران کامنت میذارین حتما اول مطلب رو بخونید و بعد راجع به همون مطلب نظر بدید. از به کار بردن کامنتهای مشابه برای n وبلاگ اکیدا خودداری کنید! اینطوری بیشتر از چشم می افتید. ولی یه کامنت محترمانه مرتبط باعث میشه اون وبلاگنویس یا چند تا خواننده دیگری که نظرخواهی رو می بینن از نظر درست و حسابی شما خوششون بیاد و حتما وبلاگ شما رو بخونن.
۴- عدم استفاده عبارات اسپم: از به کار بردن عباراتی مثل وبلاگ خوبی داری، به وبلاگ من سر بزن، با تبادل لینک موافقی و این حرفا اکیدا خودداری کنید!
۵- باکلاس بودن: از تحت فشار قرار دادن دیگران برای لینک دادن به خودتون اکیدا خودداری کنید. این کار فقط به وبلاگتون لطمه میزنه! احتمال اینکه اون فرد به شما لینک بده خیلی کمه! اگه هم لینک بده ممکنه فایده نداشته باشه. چون امکان اینکه در پستهای وبلاگش به شما لینک بده خیلی کمه! بعید میدونم لینکهای کناری بیشتر از پستهای وبلاگ خواننده داشته باشند.
۶- موتورهای جستجو: وبلاگتون رو در موتورهای جستجو با کلمات کلیدی دلخواه تون ثبت کنید. فایده این کار اینه که ممکنه شخصی با سرچ کلمه ای به وبلاگتون بیاد و خواننده دائمیش بشه.
۷- شرکت در بحثهای داغ: تا جایی که در تخصصتون هست توی بحثهای مفید و داغ وبلاگها شرکت کنید. به نظرم اینطوری باعث میشه افرادی که دیدگاه مشترکی با شما دارن، با شما هم عقیده بشن و مشتری دائم وبلاگتون بشن.
۸- اضافه کردن به بالاترین: مطالب مهم وبلاگتون رو به خصوص اونها بحثهایی رو که فکر می کنین جای بحث دارن به
بالاترین اضافه کنید و در بحثهای اونجام تا جایی که وقت دارین شرکت کنید (مثلا آخر هفته ها که بیکارین اضافه کنید)
۹- لینک متقابل: اگر درخواست لینک دارید لااقل به دیگران لینک دهید! منظورم لزوما همون وبلاگ نیست! ولی اقلا لیستی از وبلاگهایی که میخونید داشته باشید! به شخصه، به ندرت از وبلاگهایی خوشم میاد که به هیشکی لینک ندادن!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد