بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

اینترنت اکسپلورر 7

اینترنت اکسپلورر 7

 از محاسن دیگر تبلیغ در اینترنت سرویس های مجانی هستند که شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به مشتری ارایه نمایید. اگر این وضع ادامه یابد قطعا در آینده قسمتی از برنامه های بازار یابی و تبلیغات در اینترنت موسسات ایرانی به خارج از کشور ارجاع خواهد شد. ابتدااین که شما روی اینترنت با یک سری افراد نخبه سرو کار دارید یعنی افرادی که از یک سری فیلترهایی گذشته اند ، مثلا سواد دارند،به زبان انگلیسی تسلط دارند،یک درجه مشخصی قدرت خرید دارند ،کامپیوتر و امکان دسترسی به اینترنت را نیز دارا هستند. مساله بعدی این است که شما نمی توانید به به بخش های فقیرتر جامعه از روی وب محصول یا خدمات ارایه دهید،شاید همیشه این نخبه گرا بودن اینترنت به نفع شما نباشد.

تکامل نظام فنی و سازمانی اینترنت همواره دموکراتیک، از پایین به بالا، و با پذیرش پیشگامی تکنولوژی بوده است. همچنین در زیر چند نمونه از سایتهای طراحی شده توسط نرم افزار مدیریت محتوای طراحان وب ایران برای مشاهده آپلود شده است که شما می توانید آنها را مشاهده کنید. تبلیغات در وب فصل مشترک فعالیت تیم های متعدد فنی و هنری است تنها به عنوان یک بیننده معتقدم که در ایران افراد قابلی در زمینه های مختلف صنعت تبلیغات و به خصوص IT وجود دارند فکر می کنم توجه به تحقیقات، ریاضت و سخت کوشی، توقع منطقی از در آمد، رقابت سالم،احترام به مشتری، توانایی کارگروهی،داشتن اهداف دراز مدت و نگرش حرفه ای به کار راه های موفقیت هستند. شرکت در اکثر این بحثها برای عموم آزاد است، مدرک تحصیلی و ملیت خاصی موردنیاز نیست، و تنها لازمة ورود به این مذاکرات دسترسی به اینترنت است.

مبحث بعدی ارایه رسانه های سنتی بر روی وب می باشد، شما برای تبلیغ می توانید در سایت خود موسیقی،فیلم یا انیمیشن ارایه نمایید. یک دسته تاکتیکی می باشند و تنها می توانند در عصر ما صادق باشند و ممکن است در آینده این مزایا وجود نداشته باشند. علیرغم بعضی نارضایتیها با ICANN، کشورهای دارای نظام اینترنت پویا، تشکلهای جامعه مدنی، جوامع علمی دستاندرکار اینترنت و بخش خصوصی با چنین تغییری که خلاف جهت شکل یافتن اینترنت و نظام آن است مخالف دارند. با توجه به موارد بالا تیم طراحان وب ایران J2EE را به عنوان بستر نرم افزاری خود انتخاب نموده و به طراحی و پیاده سازی Framework منحصر به خود اقدام کرده است جداول زیر برای مقایسه توانائیهای .

نتیجه –این مناقشه این است که طراحان گرافیک غالبا کاتالوگ های خوش آب و رنگی را به جای وب سایت به مشتریان خود ارایه می کنند ، برنامه نویسان وب سایت ها را محل نمایش توانایی های فنی خود می کنند و آماتور ها چنان کار را نابسامان انجام می دهد که معمولا مشتریان،حضور در اینترنت را برای مدت طولانی از برنامه تبلیغاتی خود حذف می کنند.حالا فرض می کنیم شما لیست بزرگ و مرتبی از سایتهای مورد علاقه خود را در این منو جمع آوری کرده اید و می خواهید تمامی این سایتها را به دوستتان توصیه کنید. در طراحی پرتال طراحان وب ایران از معماری چند لایه مبتنی بر J2EE استفاده شده است که در لایه نمایش XML به عنوان یک لایه واسطه و XSL جهت نمایش پیاده سازی شده اند. وقتی بحث در مورد یک موضوع به اجماع نظر میرسد، حاصل بحث به صورت سندی به نام (Request RFC for Comment) توسط سازمان IETF ( internet Engineering Task Force) شمارهگذاری و ثبت میشود.

مباحث مربوط به قابلیت اجرا بر روی بسترهای مختلف با توجه به پروژه سیستم عامل ملی در شرکت رهنما از اهمیت زیادی برخوردار بوده و تلاش خود را جهت عدم بروز مشکل برای کاربران نرم افزارهای ساخت خود نموده است.او یکی از اعضای (ICA NN موسسه ای که برای نظارت بر آدرس های شبکه اینترنت تشکیل شد)هم هست و تازگی ها به گروه مدیریتی ارشد گوگل پیوسته است و کلی جایزه و افتخار هم در کارنامه خود دارد . وب سایت و طراحی آن در دنیا همواره محل مناقشه بین طراحان گرافیک،برنامه نویسان و توده انبوهی از "علاقه مندان" بوده است . از سمت دیگر محدودیت های فنی مانند به روز نبودن نرم افزار و سخت افزار مخاطب یا کندی خطوط اینترنت سبب می شودند فاصله بزرگی میان پیام شما و آنچه در نهایت مخاطب دریافت می کند ایجاد شود.

این تکنولوژی به شما این امکان را می دهد که اطلاعات روی اینترنت را بر روی دستگاه های کوچک بی سیم مانند موبایل مشاهده کنید. باز خورد (Feedback ) گرفتن از مشتری نیز بسیار ارزان قیمت می باشد ،کافی است شما یک فرم نظر خواهی برروی یکی از صفحات وب سایت خود قرار دهید*****.یکی دیگر از این جوامع الکترونیک،خدمات رایگان حضور در اینترنت می باشد،شما در سایت خود امکان حضور دیگران را به طور رایگان ایجاد می کنند و از سوی دیگر فضایی برای ارایه آگهی های خود در نظر می گیرید. ساده ترین راه ممکن استفاده از قابلیت صادرات و واردات (Export & Import) مرورگر اینترنت اکسپلورر است به این صورت که شما.

در طراحی و پیــاده سازی نـرم افزار پرتال طراحان وب ایران از نرم افـزارها و بسـته های Free License , Free Sourceشده است تا پس از پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی(WTO) و قانون کپی رایت مشکلات قانونی جهت استفاده کنندگان آن بوجود نیامده ، نرم افزار امکان ارائه در بازارهای جهانی را داشته باشد. نرم افزار پرتال طراحان وب ایران از MySQL که یک بانک اطلاعاتی Free Licence است استفاده می نماید این بانک اطلاعاتی از نظر سرعت و کارآیی در حجم های بالا با Oracle رقابت می نماید و در تستهای انجام شده دو سال اخیر با آن برابری می نماید. وفقتی تعداد افراد online به یک محدوده بحرانی رسید، شرکتهایی که محصولات و خدمات را می فروختند شروع به Spring up نمودن کردند.به طور کلی، مقررات حاکم بر نظام اینترنت عموماً به طور تدریجی، از پایین به بالا، و در طی بحثهای طولانی کارشناسانه شکل میگیرد.

مهار کردن اینترنت در یک بوروکراسی بینالدولتی این تجربة منحصر به فرد در مشارکت بینالمللی را بیشک در جنین خفه خواهد کرد. از سوی دیگر برخلاف تصور عموم پروژه های نرم افزاری در ایران چندان نیز ارزان تمام نمی شودند و ما نمی توانیم با بسیاری از کشوردر زمینه صادرات خدمات رقابت کنیم. از دیگر خصوصیات J2EE وجود طیف وسیعی از Application Server ها از نظر قیمت می باشد که از انواع Free Source مانند JBoos,Tomcat شروع شده و تا راهکارهای گرانقیــمتی مانند IBM Websphere و Bea weblogic با قیمتهای بیشتر از 30000 دلار ادامه می باید. پرتال طراحان وب ایران آمده است تا امکان مدیریت یک سایت را در کمترین زمان و هزینه و بدون نیاز به نیروی متخصص برای شما فراهم ساخته و کلیه مرزها ( محدودیتها) ی شما در مدیریت محتوا را از پیش رو بردارد تکنولوژیهای مورد استفاده و مزایا تکنولوژیهای رایج نرم افزاری امروز .

اینترنت که زمانی از بطن دستگاه نظامی آمریکا زاده شد، مسیری کند ولی مطمئن در جهت بینالمللی شدن میپیماید و تحولات ICANN در چند سالی که از تأسیس آن میگذرد همواره در جهت کمرنگتر شدن نقش ایالات متحده بوده است.com/demo برای مشاهده دمو و بخش مدیریت پرتال طراحان وب ایران و در اختیار گرفتن نام کاربری و رمز عبور با تلفن 09133135582 تماس گرفته و به آدرسهای زیر مراجعه کنید . در ایران دیدگاه مدرن تبلیغاتی برای عموم حرفه ای ها بوجود نیامده به همین دلیل در بیشتر موارد یک موسسه برنامه حضور در اینترنت خود را روی ویرانه های تفکر قبلی بنا می نهد .Net یک محصول نرم افزاری تجاری از شرکت Microsoft می باشد با توجه به موارد بالا در مواردی امنیت بالا ، کارآیی و قابلیت اطمینان اهمیت داشته باشد از J2EE استفاده میگردد که در این زمینه مراجعه به سایت [url]www.

به طور مثال، موسسه ای یک وب سایت را از نظر مالی یا معنوی حمایت می نماید بنابر این اسم آن موسسه به عنوان حامی در سایت ذکر می شود که به نوعی برای آن شرکت تبلیغ می باشد . سند RFC1591 هنوز تنها سند بالامناقشه در مدیریت عمومی نظام TLDها محسوب میشود هرچند که چنانکه خواهیم دید بعضی اصول و توصیههای آن عملاً منسوخ شدهاند. تا به امروز استفاده از J2EE تنها راهکار رایج پیاده سازی برنامه هایی است که بر روی تمامی بسترهای سخت افزاری (PC,main,Sparc,. پوستل که خود نقش مهمی در این دوره از تکامل اینترنت داشت عملاً سازمان IANA (Intenet Assigned Numbers Authority) را که وظیفة تخصیص دامنهها و شمارههای اینترنتی را به عهده دارد اداره میکرد و شخصاً تخصیص بیشتر TLDهای کشوری و نوعی به سازمانها یا اشخاص را تا قبل از مرگش در سال 1998 انجام میداد.

اما غیاب سایت (Downtime ) در روی اینترنت- که امری ممکن ومعمول می باشد با احتمال حداقل یک درصد در سال برای بیشتر سایت های تجاری می تواند نه تنها مشتریان شما را سردرگم نماید بلکه نوعی ضد تبلیغ نیز به شمار می رود.با استفاده از قابلیت فوق العاده مفید بوک مارک یا نشان گذاری سایتهای اینترنتی توسط منوی Favorites در مرورگر اینترنت اکسپلورر، میتوانید دسترسی های بعدی به سایتهای منتخبتان را آسان تر و تنها به کمک چند کلیک انجام دهید. این RFC که توسط جاناتان پوستل (Jonathan Postel) (1998-1943) جمعبندی و به تحریر در آمد حاوی توصیهها و اصولی است که دست آورد تجربة دستاندرکاران اینترنت از زمان ابداع نظام دامنه تا سال 1994 بود.پرتال طراحان وب ایران نرم افزار مدیریت محتوای بومی و ایرانی می باشد که جهت پاسخگویی به نیاز استفاده کنندگان ایرانی به یک cms ارزان و در عین حال پر قدرت در معیارهای جهانی طراحی شده است.

Net , J2EE می باشند ، اولی (J2EE) توسط شرکت Sun بصورت یک استاندارد جهت پیاده سازی سیستمهای چند لایه تعریف شده که توسط شرکتهای معتبری مانند HP,Borland,Macromedia,Bea,Oracle,IBM حمایت و پیاده سازی شده است در مقابل .User Control Panel Private Messages Subscriptions Whos online جستجوی انجمنها Forums Home اطلاعیه ها مرامنامه پرشین تولز اطلاعیه ها و اخبار سایت پرشین تولز گفتگو پیرامون مسایل مربوط به فروم سرویسهای WebHosting سایت پرشین تولز سوالات قبل از خرید اخبار و اطلاعیه های سرویسها خدمات (Support) Linux Redhat servers Windows Servers وبلاگ و وب سایت وبلاگهای فارسی بلاگر (Blogger) سیستمهای نظرخواهی معرفی وبلاگ درباره وبلاگ وب سایتهای فارسیو طراحی، سیستمهای مدیریت سایت طراحی صفحات داینامیک طراحی صفحات استاتیک css سیستمهای مدیریت محتوای سایت گرافیک و مالتی مدیا مقالات کامپیوتر و تکنولوژی موضوعات متفرقه - مرتبط با کامپیوتر سرویس های Google دوربین دیجیتال و عکاسی دیجیتال علم و دانش برق و الکترونیک کسب درآمد از اینترنت ویژه وب مسترها ویژه کاربران عمومی تجارت آنلاین ماهواره کارتهای DVB و اینترنت ماهواره ای سیستم های کدگذاری و جهت یابی رسیورهای استارست رسیورهای استرانگ رسیورهای سامسونگ رسیورهای متاباکس سایر رسیورها اخبار کانالها و برنامه ها آرشیو شبکه - NetWork بازیهای کامپیوتری موبایل ، PDA ، Smart Phone و وسایل ارتباطی همراه مشاوره برای خرید گوشی Pocket PC نرم افزار گوشی سخت افزار کامپیوتر - Hardware مشاوره برای خرید قطعات کامپیوتر لپ تاپ فرهنگ و هنر فرهنگ و هنر ادبیات موسیقی فیلم، سینما و تئاتر موضوعات عمومی گفتگوی آزاد ورزش بازارچه خرید و فروش فیلم و موزیک. در صورتی که در نمایشگاه وب طراحان وب ایران قالبی را برای سایت خود انتخاب کرده باشید تیم ما نرم افزار پرتال طراحان وب ایران را در آن قالب در کوتاهترین زمان ممکن برای شما راه اندازی خواهد کرد. کاری که آنها برای انجام آن در سال 1976 در آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا (DARPA) به هم ملحق شدند و اینجوری بود که اینترنت شکل گرفت . وب برنامه نویسی

همچنین میتوانید سایتها را در طبقه بندی های دلخواه قرار دهید، مثلا یک طبقه بندی Entertainment که حاوی دو سایت و یک طبقه بندی داخلی دیگر به نام Games باشد. جلب اعتماد مشتری نیز اهمیت زیادی دارد،تراکنش های با حجم بالا نیاز به سطح بالایی از اعتماد بین فروشنده و خریدار دارد. این که شما از روی اینترنت به آنهایی که ناتوانایی های جسمانی دارند مانند نابینایان دسترسی محدودی دارید و نمی توانید به آنها محصول و خدمات خود را به راحتی عرضه نمایید خود مساله دیگری است . سرویس پیام های کوتاه نیز نوع دیگراین جوامع می باشند،مثل پیغام هایی که شما بر روی موبایل خود دریافت می کنید.

3- در حاشیة «کنفرانس سران جهان دربارة جامعة اطلاعاتی» (WSIS) که اجلاس اول آن در دسامبر سال جاری در ژنو تشکیل خواهد شد حرکتهایی از سوی اتحادیة مخابراتی جهانی (ITU) به قصد ورود به مدیریت دامنههای اینترنتی مشاهده میشود.) اجرا می گردند به عبارت دیگر برنامه های نوشته شده با J2EE بر روی طیف وسیعی سیستمها از ابر کامپیوترهای غول پیکر تا تلفن های همراه قابل اجرا می باشند. Language J2EE Database MySQL(Oracle,SQL Server) Application Server Tomcat(Jboss,BeaWeblogic,SunOne,Websphere) WebServer Apache(IIS,Iplanet) برخی از امکانات پرتال 1. امور فنی ثبت دامنه در چند RFC که در دوران اولیه اینترنت نوشته شد مشخص شدهاند و تغییر چندانی تاکنون در آنها صورت نگرفته است.

مورد بعدی ،اتاق های مجازی گفت گو بر روی اینترنت می باشد، به طور مثال شما در یک قسمت از سایت خود یک اتاق گفتگو راه اندازی می نمایید در واقع شما با این عمل سبب شده اید که مردم لحظاتی را در سایت شما صرف نماین دو شما در کنار آن برند خود را مطرح نمایید. سایت های بزرگ در درون خود وب لاگ هایی ایجاد می نمایند تا به دوراز قواعد سخت و زمان گیر نشر مطالب دروب سایت به روش محاوره ای و ساده تر حرف خود راآزادانه بیان نمایند و خیلی سریع آن را به مخاطبان منتقل کنند.وینتون کرف از دهه هفتاد و کارهای اولیه مشترک خودش و رابرت کان روی پروتکل TCP/IP و شبکه آرپانت( جد اینترنت امروزی و اولین شبکه سوییچینگ بسته ای) گفت و از فکر یکی کردن شبکه های مختلف و متفاوت در یک شبکه بزرگ . و اما مزایای همیشگی ،مثل این که تبلیغ در اینترنت مقرون به صرف می باشد نسبت به سایر رسانه ها زیرا شما می توانید با قیمت ارزان در آن تبلیغ نمایید و حجم زیاد مطالب را به راحتی برروی وب قرار دهید بدون این که هزینه های چاپ و کاغذ را متحمل شوید.

روش های دیگری نیز موجود ند که این ها هم از اینترنت استفاده می کنند ولی لزوما تحت وب نمی باشند که یکی از آنها پیغام رسان بلا درنگ است مانند. شما می توانید قبل از این که مشتری را پای میز مذاکره بکشانید از روی اینترنت متوجه شوید که چه نوع محصول و خدماتی را نیاز دارد و سپس سرویس دقیق تر و مناسب تری را به مشتری ارایه نمایید. هنگامی که شما ارتباط حضوری و رودررو با مشتری ندارید واقعا مشکل است که با یک سایت کسی را متقاعد نمایید که در سایت شما بیایید و خدمات و محصولات شما را انتخاب نماید و سراغ شرکت های رقیب شما نرود.آمار های دقیقی در مورد تعداد استفاده کنندگان اینترنت در ایران وجود ندارد ولی پایین ترین آمارها تعداد استفاده کنندگان اینترنت را 3261/1 و ارایه کنندگان اتصال به اینترنت را 100 موسسه در سال 2002 میلادی بر آورد می کنند.

شما وقتی یکی از این نرم افزارها ی پیغام رسان بلادرنگ را انتخاب می نمایید این خود نوعی تبلیغ برای ارایه کننده آن نرم افزار محسوب می شود،آنها این سرویس را به شما می دهند تا شما در تصمیم گیری های آینده آنها را انتخاب نمایید. این تحرک در راستای جایگزین کردن یک نظام «بینالدولی» به جای مدیریت پراکنده و بینالمللی اینترنت است که شاید مهمترین عامل بالندگی، پویایی و رشد اینترنت بوده است. RFCها عملاً نقش قوانین و مقررات حاکم بر مراودة اینترنتی را دارند و دستاندرکاران اینترنت تا زمانی که یک RFC رسماً جای خود را به RFC جدیدتری در همان نداده باشد خود را ملزم به رعایت آن میدانند. مقررات عمومی و مدیریتی حاکم بر نظام ثبت دامنه در RFC 1591 که در ماه مارس 1994 منتشر شد جمعآوری شدهاند.

com/demoهفته پیش بخش اول مصابحه با وینتون کرف یکی از خالقان اینترنت و مشهور به پدر اینترنت (لقبی که خودش از آن چندین خوشش نمی آید و بیشتر دوست دارد به او یکی از پدرهای اینترنت گفته شود) را خواندید. این نرم افزار بطور کامل توسط تیم طراحان وب ایران طراحی شده و قابلیت انعطاف و تغییر برای کاربردهای خاص مانند آموزش(LCMS) و یا پرتالهای سازمانی را دارا می باشد. این آمار روزبه روز به شکل تصاعدی بالا می رود اگر چه برخی موسسات دولتی و خصوصی به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند ولی در این مورد دیدگاه واحدی ندارد و معمولا فلسفه نظام مندی در پشت فعالیت ها یشان دیده نمی شود . مجازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد