بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو

معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو

معرفی سایت در موتورهای جستجو بخشی از مراحل راه اندازی یک وب سایت به حساب می آید. در واقع بهترین مکانی که می توان یک مخاطب مرتبط با موضوع وب سایت خود را یافت موتورهای جستجو می باشند. زیرا در موتورهای جستو سایت ها بر اساس کلمات کلیدی که در اصل نشآت گرفته از خدمات اصلی وب سایت می باشد معرفی می شوند. رتبه بندی وب سایت در بین جستجو های حاصل از یک موتور جستجو نیز بسیار حایز اهمیت می باشد. بدلیل تعداد زیاد وب سایت ها نتایج حاصل از یک موتور جستجو مانند google برروی یک موضوع عمومآ به هزاران بلکه میلیونها یافته منتهی می شوند و با توجه به رتبه بندی توسط موتور جستجو و نمایش آنها به ترتیب نزولی مساله بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در رتبه های بالای نتایج حاصل از یک جستجو بسیار مهم است. از برخی گام های موثر در ارایه سایت در موتورهای جستجو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارایه آدرس سایت در Open Directory Project می باشد که اطلاعات آنها بطور گسترده توسط موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

نعداد لینکهایی که از سایت های دیگر به سایت داده می شود در ارتقا رتبه دارای اهمیت است.

داشتن یک هدایت کننده ساده (navigation) و استفاده از دستورات مستقیم HTML به جای javascript در آنها بسیار مهم است.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با خدمات سایت تعداد دفعات تکرار آنها که عموما به هنگام کاوش توسط جستجوگر نیز در نظر گرفته می شود برای عنوان صفحات وب سایت و همچنین در متن صفحات دارای اهمیت است.

امروزه سایت های بسیاری هستند که با دریافت هزینه های مختلف برای بهینه سازی سایت ها در موتورهای جستجو اقدام می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد