بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

راههای موفقیت در تجارت

راههای موفقیت در تجارت

افراد خوش بین با داشتن افق دید وسیع نسبت به موفقیت “افراد بلند پروازی” هستند . هرچه خوش بین تر باشند بلند پرواز تر و مصمم تر میشوند . به علاوه بلندپروازی مهمترین تعریف خوش بینی است و قابلیتی کلیدی برای نیل به موفقیت بیشتر در امر فروشندگی یا هر زمینه ی دیگری است .
بلندپروازی در تعیین هدف ، شهامت و پایداری نقش بسیار مهمی دارد به طوری که داشتن همین قابلیت به تنهایی میتواند ضامن این امر باشد که شما میتوانید بر هر مشکل و مانعی که سد راه تان می شود ، فائق آئید .
افراد بلند پرواز مشخصه ی بارزی در امر فروش دارند آنها رویاهای بزرگی در سر میپرورانند ، آرزوهای بلندی دارند و خود را شایسته این میبینند که تبدیل به بهترین ها در زمینه ی کاری خود شوند .

انها به خوبی میدانند که تنها ۲۰ درصد از فروشندگان برتر ، ۸۰ درصد سهم فروش را دارا هستند . پس عزم خود را جزم میکنند تا در زمره ی این گروه جای گیرند .

خبر خوب این است که در مسیر پیشرفت و ترقی در زندگی ، درهای موفقیت همیشه باز است . اگر شما مسیر را بیابید و در ان حرکت کنید ، اگر دست به کار شوید و هرگز دست از تلاش نکشید ، هیچچیز و هیچ کس نمیتواند مانع پیشرفت شما شود .

فروشندگان موفق بیش از آن که خود را یک فروشنده بدانند . خودشان را یک مشاور به حساب میاورند و خود را راهنما . یاور . مشاور و دوست موکلین خود و بیش از هر چیز دیگری خود را حلال مشکلات آنها میدانند .
شاید مهمترین مشخصه – جدای از این که شخص از شما چیزی بخرد یا نه – این است که آن شخص در مورد شما چگونه فکر میکندو چه احساسی نسبت به شما دارد و این مشخصه در بازار به عنوان “طرز تلقی” نامیده میشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد