بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

موتورهای جستجو

موتورهای جستجو

دنیای دیجیتال آتقدر وسیع و نا محدود است که تجارت و کسب و کار شما به راحتی در آن گم می شود. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را بطور مناسب معرفی کنید و توانایی رقابت در شبکه گسترده دیجیتالی را در دنیای مجازی کسب کنید، باید مشتریانتان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند. این مهم محقق نمی شود مگر اینکه در موتورهای جستجوگر دارای رتبه بالایی باشید. برای کسب و کار شما خیلی حیاتی است که حداقل در دو صفحه اول نتایج حاصله از  جستجو های مختلف و متنوعی که از سوی کاربران انجام می شود، قرار داشته باشید. البته چه بهتر که در صفحه اول باشید!

تبلیغات اینترنتی

لرد لورهم می گوید: ” من می دانم که نیمی از تلاشهای بازاریابی من به نتیجه نمی رسد، فقط نمی دانم کدام نیمه است!“ بر خلاف این گفته، روش تبلیغات اینترنتی ما به شما دقیقا می گوید که کدام یک از فعالیتهای تبلیغاتی ش

بازاریابی زنجیره ای

یکی از روشهای قدرتمند بازاریابی بر روی اینترنت، بازاریابی زنجیره ای می باشد. این روش بازاریابی با ایجاد لینکهای متعدد از صدها وب سایت به وب سایت شما در حقیقت به شما این امکان را می دهد که مردم را از سراهای مختلف دنیای مجازی بر اساس نیازهایشان و خدماتی که شما بر روی وب سایت خود ارائه می نمایید، راهنمایی کند. مهمترین نکته در بازاریابی زنجیره ای این است که بر خلاف دیگر روشهای بازاریابی الکترونیک، شما فقط زمانی پول پرداخت می کنید که به نتیجه مورد نظرتان ( که همانا جلب بازدید کننده می باشد) دست پیدا کنید. این دقیقا به این معنی است که شما هیچ چیزی را از دست نمی دهید و کاملا به این معنی است که شما صدها بازاریاب دارید بدون آنکه پولی بعنوان پیش پرداخت به آنها بپردازید. موفقیت در این روش، نیازمند طراحی هوشمندانه پوسته بیرونی و مدیریت صحیح در هسته داخلی می باشد.ما شما را در این راه یاری می کنیم.

اگر قصد دارید فعالیت جدیدی را در دنیای تجارت آغاز کنید، من از این تصمیم حمایت می کنم. اما آیا برنامه ای مشخص برای این کار در نظر گرفته اید؟ منظورم یک" برنامه" با حرف "ب" بزرگ و برجسته است. در غیر این صورت اقدام شما چیزی جز خیال پردازی بیهوده نخواهد بود.

باور کنید مساله را بیش از حد بزرگ نمی کنم. برنامه  و طرح تجاری  شما بانک ها و سازمان های گوناگون را وادار می کند به شما وام پرداخت کنند. درواقع با تنظیم راه کارهای مناسب موفقیت شرکت خود را تضمین می کنید و مطابق برنامه ای مشخص گام برمی دارید.

اگر با هزینه ای اندک شرکت خود را راه انداخته اید، به بسیاری ازاین رهنمودها نیازی ندارید. اما در هر صورت باید برنامه ای طراحی کنید که خطوط کلی اهداف، هزینه های احتمالی، روش های بازاریابی و راه های گریز از مشکلات فرضی را در بر داشته باشد. این برنامه نقشه‌ عبور موفق یا انحراف از جاده در فعالیت شغلی استما مثمر ثمر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد