بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

بانک مقالات

بانک مقالات تخصصی تجارت ، اقتصاد و ...

پنج تصور غلط در مورد ایجاد وب سایت

 

پنج تصور غلط در مورد ایجاد وب سایت 

تصورات غلط بسیاری در مورد ساختن وب سایت ها رایج است. بسیاری از تجارت های کوچک به سختی می توانند موارد واقعی را از تبلیغات و هیاهو ها تشخیص دهند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد تازه کار که به تازه گی به این دنیا وارد شده اند، مرتکب می شوند این است که تصور می کنند میلیون ها موتور جستجو وجود دارند که عضویت در همه آنها ضروری است. حقیقت این است که فقط حدود 200 موتور جستجو روی اینترنت مشغول به بررسی سایتها هستند و عضویت در همه آنها ضروری نیست عضوشدن در 30 موتور جستجوی مشهورتر بهترین راه حلی است که یک سایت تازه تاسیس می تواند از آن استفاده کند. درست فکر کنید. خود شما اگر بخواهید مطلبی را روی اینترنت جستجو کنید به سراغ گوگل می روید یا موتورهای جستجوی کوچکتر را که عده زیادی حتی نام آنها را نشنیده اند، انتخاب می کنید؟
در حقیقت حتی اگر شما خلاقانه ترین، سرگرم کننده ترین و هنرمندانه ترین سایت دنیا را داشته باشید و از بهترین روش ها در ساخت آن استفاده کرده باشید تا زمانی که افراد به آن مراجعه نکنند هیچ منفعتی برای شما نخواهد داشت. راهی وجود ندارد که توسط آن سایت خود را راه اندازی کنید و سپس کنار بنشینید و منتظر سود فراوان در حساب بانکی خود باشید. در راهی که برای راه اندازی و بهره برداری از سایت خود طی می کنید تصورات غلط بسیاری وجود دارند که برای موفقیت در تجارت خود در دنیای اینترنت باید از آن ها اجتناب کنید. در اینجا به 5 مورد از رایج ترین این تصورات اشاره می کنیم.

• میلیونها موتور جستجو در وب وجود دارد.
همانگونه که پیش از این اشاره کردم تنها چند صد موتور جستجوی واقعی در اینترنت حضور دارند. شما با سوال کردن از اطرافیان و آشنایان خود متوجه خواهید شد که همه آنها تنها از چند موتور جستجوی بزرگ و دقیق استفاده می کنند. باید سعی کنید که دراین موتورهای جستجو رتبه بالایی را کسب کنید. زیرا رتبه 5000 دربین 5/2 میلیون سایت ارزشی نخواهد داشت.

• عضویت در موتورهای جستجوی رایگان راهکار مناسبی است.
یکی دیگر از دامهایی که اکثر تجارت ها گرفتار آن می شوند عضویت در موتورهای جستجوی رایگان است. از تمام سرویس هایی که ادعا می کنند رایگان هستند و به راحتی عضو می پذیرند دوری کنید. عضویت آنها هزنیه زیادی ندارد اما برای ایجاد ترافیک موثر مسلماً صرف هزینه ضروری است. این سرویس ها معمولا" باعث دردسر شما خواهند شد و بالاخره به شما ضربه مالی بزرگی وارد خواهند کرد.
کسانی که می خواهند تجارت خود را از طریق سایت دنبال کنند و موفق شوند باید زمان و هزنیه کافی را برای آن در نظر بگیرند و نباید به دنبال سرویس های رایگان و دردسر ساز بروند. اگر نه راه اشتباهی پیش گرفته اند و به نتیجه نخواهند رسید.

• محدود بودن بودجه باعث عدم موفقیت خواهد شد.
راهکارهای ارزان قیمتی برای راه اندازی و بهره گیری از سایت در تجارت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. بسیاری ازتجارت های کوچک با صرف کمتر از 1000 دلار در سال برای تبلیغات موفق شده اند. پول مسئله اصلی نیست. مهم تلاش و زمانی است که شما می توانید آن را سرمایه خود کنید.Banner های تبلیغاتی، پخش کردن آدرس سایت و ارسال نامه های الکترونیکی از راهکارهای ارزان قیمتی است که توجه همگان را به شما جلب خواهد کرد.

• استفاده از Metatag ها برای موفقیت ضروری است.
امروزه اکثر موتورهای جستجو دیگر به Metatag ها توجه نمی کنند و استفاده از آنها دیگر باعث موفقیت نمی شود. معیار اصلی موتورهای جستجو در رتبه بندی تعداد مراجعه افراد از طریق لینک ها، Bannerها و تبلیغات دیگر به سایت شما می باشد. کلید موفقیت شما در واقع تبدیل مراجعین به مشتریان و خریداران دائمی می باشد. ترافیک بیشتر برابر است با موفقیت بیشتر. به همین دلیل بهتر است که از طرح ها و استراتژیهای گوناگونی در تجارت خود استفاده کنید.

• وب موثرترین وسیله موجود در فروش می باشد.
وب به عده زیادی از مشتریان دسترسی دارد و به آنها اطلاعات مفید و سریعی را ارائه می کند که پیش از این، روزها یا هفته ها باید برای بدست آوردن آنها تلاش می کردند. بنابراین اینترنت ابزار قدتمندی است که می تواند شما را در افزایش درآمد و موفقیت تجارتتان یاری کند. اما این بدان معنی نیست که اینترنت تنها وسیله یا بهترین و موثرترین روش برای فروش است. استفاده ازاین ابزار همراه با دیگر روش ها بسیار موثر خواهد بود. به طور مثال: اگر تازه به دنیای اینترنت وارد شده باشید، شانس حضور تعداد زیادی بازدید کننده را در سایت خود نخواهید داشت. مگر آن که با پخش کردن آدرس سایت خود و تبلیغات متنوع و روش های سنتی دیگر توجه دیگران را به خود جلب کنید. در دنیای تجارت و فروش هرگز یک روش به تنهایی موفق نخواهد بود بلکه ترکیبی از استراتژیهای مختلف برای موفقیت لازم است.


با دنبال کردن این راهکارها مسلما" ترافیک سایت خود را به طور محسوسی افزایش خواهید داد. امیدوارم بحث در باره این تصورات غلط مسائلی رابرای شما روشن کرده باشد که درگامهای بعدی برای گسترش سایت خود از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تلاش و زمان برای شما بسیار موثر از صرف هزینه خواهد بود. از مرد باهوشی شنیده ام که می گفت: "رم در عرض یک شب ساخته نشده است!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد